pkobp infolinia

Bank daje swoim klientom 3 możliwości kontaktu. Wybierz dla siebie najlepszą opcję.

PKO BP Kontakt 

  1. Infolinia PKO BP

infoliniaKlienci Indywidualni oraz Bankowość Osobista

800 302 302kontakt z telefonów komórkowy i stacjonarnych

+48 81 535 60 60 kontakt dla osób z zagranicy

Jeśli dzwonimy z terenu Polski to nie ponosimy żadnych opłat. W przypadku osób dzwoniących spoza terenu kraju opłata zgodnie z cennikiem operatora.

infoliniaFirmy i Przedsiębiorstwa

+48 81 535 66 60 – ogólna infolinia dla osób z Polski

+48 61 855 94 94 – pomoc w obsłudze MultiCash

(poniedziałek-piątek, 08:00-18:00)

infoliniaKlienci Korporacyjni

801 36 36 36 – aby połączyć się z opiekunem, wciśnij ,,O”

(poniedziałek-piątek, 08:00-18:00)

Infolinia banku PKO w większości przypadków jest całodobowa. W każdej chwili jeśli potrzebujemy kontaktu z bankiem, możemy wybrać odpowiedni numer i połączyć się ze specjalistą. Niektóre linie mają specjalny czas i dzień dostępności, w którym możemy wykonać telefon. Jednak jeśli nasz numer nie będzie czynny, warto zadzwonić na ogólna infolinię, która z pewnością pomoże nam w naszym pytaniu. PKO infolinia godziny są tak dobrane, aby każdy klient niezależnie czy indywidualny czy firmowy, mógł szybko załatwić swoją sprawę z bankiem.

      2. Formularz kontaktowy

Na bezpośredniej stronie banku w zakładce ,,kontakt” możemy skorzystać z formularza. Wystarczy wybrać temat naszego pytania i wpisać jego treść w odpowiednie pole. Odpowiedź dostaniemy na adres email wpisany w formularzu. 

     3. PKO BP adres korespondencyjny

Centrala

PKO Bank Polski Spółka Akcyjna – Centrala

ul. Puławska 15

02-515 Warszawa

      4. Kontakt poprzez iPKO

Dla zalogowanych klientów poprzez platformę iPKO została przygotowana sekcja kontaktowa, dzięki której można szybko zadać swoje pytanie banku. Dzięki temu, że jesteśmy zalogowani nie będziemy musięli aż tak weryfikować danych jak w przypadku kontaktu telefonicznego. Te rozwiązanie często okazuje się najskuteczniejszym, dlatego zachęcamy do kontaktu przez zalogowanie się do ipko.

Bank pko infolinia – jak działa?

Pko bp sa infolinia rozwiąże nasze wszelkie problemy, które związane są z prowadzeniem konta, zastrzeżeniem kart jak i również usłyszenia o aktualnych korzyściach z posiadaniu konta w owym banku. Dzwoniąc pod powyższe numery musimy przygotować się na weryfikację naszych danych. Zanim wybierzemy numer telefonu powinniśmy przyszykować: numer klienta (8 cyfr, które są na podpisanej umowie z bankiem, również został on wysłany drogą mailową tuż po otwarciu konta) oraz hasło (również 8 cyfr, które ustalamy w serwisie iPko w sekcji dostęp do serwisu telefonicznego).

Pamiętaj, żeby pod żadnym pozorem nie przekazywać nikomu danych do serwisu telefonicznego. Są to indywidualne kody tylko dla Ciebie, dzięki którym możesz wiele operacji bankowych zrobić poprzez telefon. Podanie danych komuś innemu może skutkować przykrymi sytuacjami, których należy unikać. Pko bank infolinia

Sprawdź: PKO BP KOD SWIFT

Źródło: pkobp.pl

Podobne tematy: