Bank daje swoim klientom 3 możliwości kontaktu. Wybierz dla siebie najlepszą opcję.
PKO BP Kontakt
- Infolinia PKO BP
Klienci Indywidualni oraz Bankowość Osobista
800 302 302– kontakt z telefonów komórkowy i stacjonarnych
+48 81 535 60 60 – kontakt dla osób z zagranicy
Jeśli dzwonimy z terenu Polski to nie ponosimy żadnych opłat. W przypadku osób dzwoniących spoza terenu kraju opłata zgodnie z cennikiem operatora.
Firmy i Przedsiębiorstwa
+48 81 535 66 60 – ogólna infolinia dla osób z Polski
+48 61 855 94 94 – pomoc w obsłudze MultiCash
(poniedziałek-piątek, 08:00-18:00)
Klienci Korporacyjni
801 36 36 36 – aby połączyć się z opiekunem, wciśnij ,,O”
(poniedziałek-piątek, 08:00-18:00)
Infolinia banku PKO w większości przypadków jest całodobowa. W każdej chwili jeśli potrzebujemy kontaktu z bankiem, możemy wybrać odpowiedni numer i połączyć się ze specjalistą. Niektóre linie mają specjalny czas i dzień dostępności, w którym możemy wykonać telefon. Jednak jeśli nasz numer nie będzie czynny, warto zadzwonić na ogólna infolinię, która z pewnością pomoże nam w naszym pytaniu. PKO infolinia godziny są tak dobrane, aby każdy klient niezależnie czy indywidualny czy firmowy, mógł szybko załatwić swoją sprawę z bankiem.
2. Formularz kontaktowy
Na bezpośredniej stronie banku w zakładce ,,kontakt” możemy skorzystać z formularza. Wystarczy wybrać temat naszego pytania i wpisać jego treść w odpowiednie pole. Odpowiedź dostaniemy na adres email wpisany w formularzu.
3. PKO BP adres korespondencyjny
Centrala
PKO Bank Polski Spółka Akcyjna – Centrala
ul. Puławska 15
02-515 Warszawa
4. Kontakt poprzez iPKO
Dla zalogowanych klientów poprzez platformę iPKO została przygotowana sekcja kontaktowa, dzięki której można szybko zadać swoje pytanie banku. Dzięki temu, że jesteśmy zalogowani nie będziemy musięli aż tak weryfikować danych jak w przypadku kontaktu telefonicznego. Te rozwiązanie często okazuje się najskuteczniejszym, dlatego zachęcamy do kontaktu przez zalogowanie się do ipko.
Bank pko infolinia – jak działa?
Pko bp sa infolinia rozwiąże nasze wszelkie problemy, które związane są z prowadzeniem konta, zastrzeżeniem kart jak i również usłyszenia o aktualnych korzyściach z posiadaniu konta w owym banku. Dzwoniąc pod powyższe numery musimy przygotować się na weryfikację naszych danych. Zanim wybierzemy numer telefonu powinniśmy przyszykować: numer klienta (8 cyfr, które są na podpisanej umowie z bankiem, również został on wysłany drogą mailową tuż po otwarciu konta) oraz hasło (również 8 cyfr, które ustalamy w serwisie iPko w sekcji dostęp do serwisu telefonicznego).
Pamiętaj, żeby pod żadnym pozorem nie przekazywać nikomu danych do serwisu telefonicznego. Są to indywidualne kody tylko dla Ciebie, dzięki którym możesz wiele operacji bankowych zrobić poprzez telefon. Podanie danych komuś innemu może skutkować przykrymi sytuacjami, których należy unikać. Pko bank infolinia
Sprawdź:
Źródło: pkobp.pl
Chce się z Wami skontaktować zostal mi zablokowane zeby u Państwa zrobić przelew a nie mogę sie dodzwonic
Infolinia calodowa 7 dni w tygodniu która nie działa ani całodobowo ani 7 dni w tygodniu. Dno
Czekam poł godziny i nic …to chya nie jest infolinia calodobowa..Czekam od godziny 20.00 ..i jest 20-30 i nic;-)
Nie przychodzą mi kody na telefon, a muszę zrobić przelew. Próbuję dodzwonić się na infolinię, a tam mnie cały czas rozłącza, lub non stop oczekuję na połączenie.
Ta infolinia to jakaś żenada zatrudnia się osoby które nie potrafią dokładnie nic takie sprawy jak zmiana nr.w serwisie trwa kilka dni dlaczego bank z tym nic nie robi jak takie będzie podzejście do klienta to niech się nie dziwią że będą rezygnacje z ich usłóg.
Przez godzinę próbowałem się połączyć z infolinią po złym moim logowaniu celem odblokowania karty kodów.
kiedy zostaną mi zwrócone środki na konto to lekka przesada żeby zabierać pieniądze z czyjegoś konta