Millennium Kontakt
Dzięki elastyczności różnych ofert, a także sposobu kontaktowania się z bankiem, bank Millennium zapewnia obsługę zarówno poprzez formularz internetowy, jak również przez infolinię. Dzięki temu będziemy mogli załatwić pilną sprawę, taką jak zastrzeżenie karty kredytowej bez wychodzenia z domu.
Infolinia Bank Millennium
Klienci Indywidualni
801 331 331
+48 519 284 040 – z telefonów komórkowych
Numer infolinii banku Millennium jest dostępny na stronie internetowej banku. Można znaleźć go zakładce Millennium bank kontakt. Tam znajdują się wszystkie numery telefonów, pod które można zadzwonić, by np. zmienić swoje dane lub zapytać się o nową ofertę banku. Działa ona przez 24 godziny siedem dni w tygodniu.
Biznes i przedsiębiorstwa
801 31 31 31
+48 22 598 41 61 – z telefonów komórkowych
(poniedziałek-piątek, 08:00-19:00)
Bankowość prywatna
801 115 115
+48 22 598 40 41 – z telefonów komórkowych
Kiedy można kontaktować się na bank Millennium infolinia?
Millenium infolinia jest dostępna dla wszystkich klientów banku, którzy chcą dowiedzieć się szczegółów oferty finansowej, którą wybrali. Można również dzwonić na nią w momencie, kiedy nie wiemy jak zalogować się na naszą aplikację lub kiedy mamy problem z płatnościami internetowymi. Infolinia Millennium bank pomoże nam również poprzez infolinię zastrzec kartę lub dowiedzieć się o innych produktach finansowych w banku Millennium. Bank Millennium kontakt daje klientom bardzo szybką odpowiedź w momencie, kiedy nie mogą oni czekać na rozwiązanie problemu za pomocą formularza kontaktowego.
Sprawdź również:
Jak zamknąć konto w Millennium Bank?
Źródło: bankmillennium.pl
beznadzieja
brak połączenia z doradcą, czekam już 30-min i nadal nic !!!?
czekam dalej…………..nic…….głupia muzyczka.
Masakra. Nie dość że niemożna się dodzwonić to jeszcze połączenie premium. Extra platne