getin nobel bank kontakt

Getin Bank infolinia

Poważne i liczące się instytucje bankowe muszą dbać o jak najlepszy kontakt ze swoimi klientami. Choć niezwykle istotne jest właściwe prezentowanie się pracowników podczas wizyt w placówkach stacjonarnych, niemniej istotna wydaje się profesjonalna infolinia. Getin Bank należy do grona tych instytucji, które w szczególny sposób dbają o jak najlepsze świadczenie usług w formie zdalnej. Dzięki podejściu, jakie ma Getin Bank, kontakt telefoniczny możliwy jest w dowolnie wybranych przez nas godzinach, co z pewnością wyróżnia tę instytucję bankową na tle wielu innych.

infoliniaKlienci Indywidualni

+48 664 919 797 (dla dzwoniących z Polski)

+48 32 604 30 01 (z zagranicy)

Przede wszystkim warto wiedzieć, że w przypadku Getin Bank infolinia jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Oczywiście należy pamiętać o tym, że każdorazowo, jeśli dzwonimy do Getin Bank, kontakt będzie wiązał się z naliczeniem opłat zgodnych z taryfami operatora.

infoliniaKlienci firmowi, produkty samochodowe i hipoteczne

+48 608 019 700

Jeśli interesuje nas dodzwonienie się do Getin, kontakt uwzględnia nie tylko klientów indywidualnych. W przypadku obsługi produktów hipotecznych i samochodowych infolinia już nie jest otwarta przez pełną dobę. Osoby dzwoniące w tej sprawie obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, a także i w soboty od 8:00 do 16:00. Z kolei klienci firmowi oraz klienci sektora publicznego mogą dzwonić od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00.

Na stronie banku można znaleźć również interaktywne menu, które umożliwia wcześniejsze przygotowanie się do schematu infolinii i tego, jakie przyciski na telefonie należy wybierać podczas kontaktu telefonicznego. Rozwiązanie to znacząco pomoże przyspieszyć kontakt z konsultantem, co przyda się osobom narażonym na naliczanie wyższych opłat u operatora.

Getin Bank Noble kontakt

Niezwykle istotnym typem banku jest funkcjonująca instytucja bankowa z rozszerzeniem Noble. W przypadku Getin Noble Bank kontakt jest możliwy pod numerem (48) 22 203 03 03. To wyjątkowe Centrum Obsługi Klienta czynne jest każdego dnia w tygodniu od 7:00 do 22:00. Co więcej, w Getin Noble Bank kontakt jest możliwy zarówno dla klientów komunikujących się w języku polskim, jak i dla osób zainteresowanych równie profesjonalną obsługą w języku angielskim. Również i w tym przypadku należy pamiętać o naliczaniu opłat zgodnych z taryfą operatora.

Dlaczego warto kontaktować się z Getin Bank?

Dzięki możliwościom, jakie daje nam Getin Bank, infolinia jest dla nas w pełni dostępna każdego dnia. W porównaniu do wielu konkurencyjnych instytucji bankowych, w tym banku możemy liczyć na niezwykle szeroki zakres godzin, w których z powodzeniem możemy liczyć na dodzwonienie się do konsultantów. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu numerów telefonu związanych z konkretnymi potrzebami klientów, a także z zapewnieniem dostępu do interaktywnej mapy infolinii, możliwe jest proste skontaktowanie się w sprawie interesujących nas usług i to bez wychodzenia z domu. Za sprawą tych rozwiązań przestaje być dla nas konieczne osobiste udawanie się do placówek, ponieważ wszelkie sprawy nurtujące klienta indywidualnego mogą być rozwiązane o każdej porze dnia i nocy, w przypadku spraw związanych np. z usługami hipotecznymi, infolinia jest dostępna dla nas od rana do wieczora.

Sprawdź również:

Getin SWIFT

Getin sesje

Jak zamknąć konto w Getin Bank?

Źródło: getinbank.pl