BNP BGŻ kontakt
BGŻ BNP Paribas kontakt umożliwia bardzo szybki kontakt z biurem obsługi klienta również w momencie, kiedy nie możemy pójść do placówki banku. To idealny sposób na załatwienie spraw w banku, bez potrzeby wychodzenia z domu.
BGŻ BNP infolinia
Klienci Indywidualni
+48 500 990 500
+48 22 134 00 00
Z bankiem można kontaktować się poprzez infolinię oraz czat online. Jeśli w danym momencie nie mamy dostępu do Internetu, idealnym rozwiązaniem będzie kontakt poprzez BNP Paribas infolinia. Są na niej dostępni konsultanci, którzy pomogą nam w rozwiązaniu naszych najważniejszych problemów z kontem osobistym, czy kredytem. BGŻ infolinia jest czynna przez całą dobę siedem dni w tygodniu. Numery telefonów do banku oraz kontakt mailowy można znaleźć na bank BGŻ kontakt.
Małe przedsiębiorstwa i rolnicy
+48 500 970 345
(infolinia czynna od poniedziałku do piątku – 08:00-20:00)
Zastrzeżenie karty 24/7
+48 500 990 500
+48 828 828 828 – z telefonów komórkowych
BNP Paribas kontakt umożliwia również poprzez czat online, na którym dowiemy się od konsultanta o najważniejszych promocjach oraz wszystkich ważnych zmianach, jakie zostały wprowadzone np. w oprocentowaniu kredytów.
BNP Paribas infolinia – w czym może nam pomóc?
BGŻ BNP Paribas infolinia pomoże nam w zastrzeżeniu karty bankomatowej, możemy również od konsultanta dowiedzieć się o najbliższych placówkach banku, a także bankomatach i prowizjach za wypłacanie z bankomatów innych niż Euronet, czy bankomaty BNP Paribas. To również szybki sposób na doinformowanie się w sprawie kredytów i innych ofert finansowych banku. Konsultanci BNP Paribas na pewno pomogą nam w stworzeniu najlepszego planu działania dla naszych finansów i poinformują nas o najważniejszych ofertach banku, w tym o możliwości założenia konta osobistego bądź rachunku firmowego.
Sprawdź również:
Źródło: bnpparibas.pl
Bank który trzeba omijać z daleka . Posiadam konto walutowe na którym mam euro a nie mogę tej waluty wypłacić ,wypłacić tylko złotówki po przewalutowaniu po kursie banku. Dramat
Potwierdzam ten bank trzeba koniecznie omijać jak najdalej, od 8 miesięcy jestem nękana przez
pracowników banku sms-ami i telefonami o zaległej opłacie za usługi bankowe w wysokości to 80zł to120 i więcej, uważam iż jest to usiłowania wyłudzenia środków pieniężnych od byłego klienta ponieważ żadne oficjalne pismo z banku nie otrzymałam, bank na wysyłane mejle i odwołanie nie odpowiada,ten bank dołączył do szerokiego grona oszustów w sieci telefonicznej i internecie polujących na błędy użytkowników urządzeń medialnych.
Limit Allegro. Było kilka rat w różnym terminie płatność, małe kwoty! Nagle płatność wszystkich rat limitu 1 dnia miesiąca i rata rat całości podwójna. Nawet windykacja mimo spłaty ustalonych zobowiązań. No cóż z rat zrobiła się karta debetowa. Oszuści. Spłacam cały dług i żegnam się z nimi. Naciągacze… nie polecam!!!